Przystanek pociągów w Konopnicy jest niezbędny, dojazd jest dobry, wielkie zapotrzebowanie i odpowiednia odległość. Ten przystanek w polu jest może potrzebny ale dla połączeń lokalnych. Ciekawe który dygnitarz zrobił sobie przystanek kolejowy obok swojego domu? bagatelizując potrzeby kilku miast i wielu gmin po północno zachodniej części naszego miasta. Czy ktoś zna odpowiedź?
|
|
Kur... jak czytam wypowiedzi tępych ekspertów typu gdzie ta krótsza podróż to aż mi się coś robi ...a pomyślałeś pajacu jeden z drugim że na razie oddany jest tylko 1 tor i trwają roboty, pracują i kręcą się ludzie jeździ inny sprzęt ?? Pomyślałeś że jeszcze w wielu miejscach nie ma czynnych szlabanów i pociąg musi wyhamowywać przed takim praktycznie do 20km/h by podobno pajac do Ciebie zwany mistrzem kierownicy czasem nie wjechał na pałę ? Jak się zsumuje te czynniki to właśnie taki powstanie czas przejazdu ale albo udajesz idiotę i piszesz by pisać albo faktycznie nim jesteś ....A docelowo przy dobrych wiatrach ma byc 1 30 h- 1 40 h a nie tak dawno jechało sie rowno 2 i 5 min godziny na centralny. Na zachodzie pociagi bede smigac po 160- 200 km/h u nas do 130 plus zrzut używanego taboru - tyle kasy w piach. |
|
Niech Żuczysko wybuduje ten kawałek drogi ! Miasto tez powinno dbać o dojazdy i dojścia do stacji kolejowych - dodatkowo miasto Lublin niepotrzebnie tak się odwraca od kolei - powinno zabiegać o kolej aglomeracyjną. Miasto powinno wziąć jakąś niewielką część przy budowie dojazdów miało kilka lat.Żuczystko to tatko na ciebie wołał, jak cie z widłami po polu ganiał. |
|
Pajacykowi naprawiacze dlaczego nie zatrzymaliscie tych którzy zniszczyli polska gospodarkę i wyprzedali co się dało ?
|
|
jak gdyby nie PiS to chamstwo bez szkol i edukacji by do warszawskich urzędasów nadal busami jeździła a teraz jak jest nalezna lokomocja to oczywiście opluć i z wymyślać. Ne nauczyli was logiki i myslenia i tyle w temacie.
|
|
W latach 70 ekspres Bystrzyca pokonywał trasę Lublin Warszawa w czasie poniżej 2 godzin. 140 lat temu pociąg potrzebował na przebycie tej trasy 7 godzin .Szybkość pociągu wynosiła 35 wiorst na godzinę tj 37,3 km godz. Tory doprowadzono do Lublina w marcu 1877 roku po 2 latach budowy od podstaw.
|
|
Nie ma się co podniecać ! Lublin to wiocha i grajdoł i tak jest traktowany !
|
|
jak gdyby nie PiS to chamstwo bez szkol i edukacji by do warszawskich urzędasów nadal busami jeździła a teraz jak jest nalezna lokomocja to oczywiście opluć i z wymyślać. Ne nauczyli was logiki i myslenia i tyle w temacie.Tyle, że chamstwo bez szkół i edukacji to w wiekszości elektorat pis. Jak widze u kolegi nauczanie myślenia poziom ekspert. |
|
"W połowie grudnia, jak co rok".....a "co rok to prorok"- było kiedyś takie powiedzenie. Poprawnie: każdego roku panie proroku
|
|
Od 15 listopada minęło już trochę a pociągów jak nie było tak nie ma :) Propaganda sukcesu bez żadnych podstaw.
|
|
Jadę tym pociągiem w tym momencie i właśnie się dowiedziałem, że w Puławach przesadzają nas do autobusów i dalej będziemy nimi jechać także świetnie się to zapowiada tfu... Polskie pkp
|
Strona 3 z 3
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|